Το eBay για τους πωλητές κάνει ότι το Ελληνικό κράτος για τους ιδιοκτήτες ακινήτων. Έχει όλες τις δικλίδες για ασφάλεια του αγοραστή (όπως ο ενοικιαστής, που πιθανότατα δεν μπορείς να τον βγάλεις ακόμη κι αν χρωστάει τα πάντα). Και δεν τους απασχολεί ο πωλητής, (όπως ο ιδιοκτήτης που πληρώνει ΕΝΦΙΑ, φόρο εισοδήματος, τα απλήρωτα στον Δήμο κλπ, εξώδικα, δικηγόρους, αγωγόσημα κλπ και παίρνει τα @*&ι$#ι@ του).
Τέλος πάντων...
Να παρακαλάς να επιστρέψει αυτό που έστειλες (μη χαθεί στον δρόμο και πάρεις 32 ευρώ από τα ΕΛΤΑ μετά από 6 μήνες) και αφού παραλάβεις, μετά στείλε πίσω τα χρήματα. Μην κάνεις καμία αξιολόγηση και μην σε απασχολεί η αρνητική, διότι αν σου βάλει τότε μπορείς να κάνεις buyer report, και να στείλεις στο eBay ότι τους έχεις στείλει ήδη. Αυτοί θα διαγράψουν την αρνητική από τα στατιστικά σου και θα σου δώσουν το δικαίωμα να απαντήσεις κάτω από τη δική του αξιολόγηση (εκεί μπορείς να γράψεις... π.χ. By his fault, he didn't receive it and the item return back).
ΥΓ1 Η όλη διαδικασία, του να μην παραλαμβάνεις, είναι 'κολπάκι' όσων μετανοιώνουν γι αυτό που αγόρασαν. Αν δεν ρίξουν την αρνητική κλείνει η διαδικασία μόλις επιστραφεί το αντικείμενο και δεν συμβαίνει τίποτα σ' αυτούς. Ούτε ο πωλητής μπορεί να ρίξει αρνητική, ούτε το eBay δεν κάνει κάτι. Φυσικά αν επαναληφθεί πολλές φορές και γίνουν report τότε, μπορεί το eBay να κάνει συστάσεις (μη κακά... τζιζ) ή να κάνει suspend για κάποιο καιρό το λογαριασμό τους.
ΥΓ2 Μου είχε γίνει κάτι αντίστοιχο, που ο αγοραστής προφασίστηκε ότι ένα νόμισμα δεν ήταν χρυσό, για να το στείλει πίσω. Στη συνέχεια μου ζητούσε επιπλέον χρήματα για να μην ρίξει κόκκινη. Έκανα όλη τη διαδικασία και το αποτέλεσμα : Η κόκκινη του δεν μέτρησε στα στατιστικά μου, απάντησα στην αρνητική του, έφαγε ποινή από το eBay.