Greek Coins Forum

Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σύνθετη αναζήτηση  

Νέα:

SMF - Just Installed!


Αποστολέας Θέμα: Και τώρα τι κάνουμε..?  (Αναγνώστηκε 4427 φορές)

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 10:43:20 πμ »

Εγώ μπορώ να ανοίξω case για την περίπτωση αυτή, ώστε να τον προλάβω..?
Δεν βρίσκω κάπου κάτι σχετικό, άρα μάλλον δεν μπορώ, έτσι..?
Πέρα από την αναφορά που του έκανα, μπορώ να κάνω κάτι άλλο προληπτικά..?
Καταγράφηκε

epop

  • Jr. Member
  • **
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 98
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 10:51:04 πμ »

εαν σου ανοιξει case το μονο που μπορεις να κανεις αν δεις οτι δεν μπορεις να βρεις καποια λυση μαζι του ειναι να του γυρισεις τα χρηματα πισω για να μην χρεωθεις τα εξοδα του  ebay.
Καταγράφηκε

Kostas.London

  • Newbie
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 45
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 11:09:20 πμ »

Φιλε Εποπ,

Δεν νομιζω οτι η περιπτωση σου ειναι ιδια. Αν διαβαζω σωστα τα ημεηλ, το δικο σου πακετο δεν παραδοθηκε ποτε και θεωρειται "χαμενο" απο το ταχυδρομειο.

Στην περιπτωση του Συντομου το πακετο επιχειρηθηκε να παραδοθει και ο παραληπτης δεν ενηργησε τα δεοντα. Σε αυτη την περιπτωσ αλλαζουν πολλα καθως υπαρχουν αποδεικτικα στοιχεια για την προσπαθεια παραδοσης του πακετου.

Μακαρι να λυθουν ολα θετικα.
Καταγράφηκε

epop

  • Jr. Member
  • **
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 98
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 11:19:46 πμ »

το πακετο το δικο μου αρνηθηκε να το παραλαβει ο παραληπτης.Hταν τιμιος και ζητησε να επιστραφει πισω.Βεβαια προηγουμενως ειχε παρει refund απο το ebay γιατι το δεμα ειχε αργησει.
αν το δεμα δε παραδωθει στον παραληπτη δεν μπορεις να δικαιωθεις απο το ebay.
Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 11:36:05 πμ »

Είναι μεν παρόμοια, αλλά σαφώς διαφορετική περίπτωση.
Αλλο πράγμα να αρνηθείς την παραλαβή και άλλο να μην πας καν να το πάρεις και να μην απαντάς στα μηνύματα.

Μόλις έστειλα και 2 η αναφορά στο ebay, αλλά και email διαμαρτυρίας με όλες τις λεπτομέρειες.
Καταγράφηκε

masourakias

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 5.202
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 11:40:23 πμ »

Αν βλέπεις ότι έρχεται dispute, τραβα τα λεφτά από το paypal και αποσύνδεσε καλού κακού πιστωτική και λογαριασμούς (κανονικά δεν μπορούν να τραβήξουν χωρίς την έγκρισή σου, είναι στους όρους).  Αν ο αγοραστής ανοίξει dispute δεν θα μπορείς να τα κάνεις αυτά.

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 12:28:04 μμ »

Οχι, δεν κάνω τέτοια. Δεν έχω σκοπό να ανοίξω πόλεμο με το ebay και το paypal για χάρη ενός μ@λ@κ@...

Μόλις πήρα απάντηση:

"Dear Kostas,

Thank you for contacting ebay in regard to the item no: 11223xxxxxx and 11223xxxxxx that you sold. I read your email and understand that the item you sold to your buyer user ID: kxxx_txxx has already reached to the buyer's country and USPS already left them a notice. If they are not going to get the item it will return back to Greece. I know how concern you are in this matter, let me assist you today.

Kostas, as I carefully check your transaction, I would suggest that you contact your buyer and work things out. Upload the tracking number and provide the information from USPS that there was a notice left and they should pick up the item. Do not worry for as long you shipped the item, this is not your fault, but things like this happen. As long as the buyer is not escalating the case, just continuously communicate with them.

I trust I've explained our policy clearly and I wish you all the best on eBay in future.

Kind regards,
Gina H.

eBay Customer Support"

Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 12:30:06 μμ »

Δεν καταλαβαίνω όμως τι μου λέει γιατί με το αυτόματο μεταφραστήρι δεν βγάζω νόημα...
Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 01:06:38 μμ »

Νέα απάντηση μόλις τώρα, που επίσης δεν καταλαβαίνω τι θέλει να μου πει...:


Hi Kostas,
Thank you for contacting eBay about your concern. I appreciate your time and effort in bringing up this concern to our attention. I understand that you wanted to work things out with your buyer. Let me assist you with this.
Kostas, I see that you mentioned that your buyer is not responding you with your messages about the transaction. I highly suggest you to give them a call since they are not responding to your messages.
If you have successfully sold an item, you can request the other member's contact information. Here's how:

1. Click the Advanced search link at the top of most pages.
2. Click the Find contact information link in the Members section on the left side of the page.
3. Enter the seller's Username and item number.
4. Click Search.

If you have any concern please let us know so that we can assist you right away.
I am glad that I was able to assist you today. Thank you so much for doing business with eBay. Have a nice day!

Sincerely,
John T.
eBay Customer Service



Μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αναλυτικά τι εννοούν με αυτά που γράφουν..?
Καταγράφηκε

corvus

  • Full Member
  • ***
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 176
  • The Empire is Law, the Law is sacred
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 02:30:08 μμ »

Ναι λεει να ακολουθησεις αυτα τα 4 βηματα ωστε να σου βγαλει το τηλεφωνο του αγοραστη και να τον καλεσεις. Καλο θα ηταν οντως να γινει αυτο γιατι ειναι πολυ πιο αμεσο απο τα email.
Καταγράφηκε
Long forgotten, forged anew

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 02:41:58 μμ »

Δηλαδή μου λέει να βρω το τηλ του αγοραστή και να καλέσω από Ελλάδα σε Αμερική (!!!) για να μιλήσω μαζί του?  :o :-X
Το τηλέφωνημα θα μου το πληρώσει αυτός..?
Δηλαδή να πληρώσω και άλλα λεφτά με το τσουβάλι (προφανώς πιο πολλά από τα μεταφορικά που πήγανε γύρω στα 10 ευρώ λόγω βάρους) για έναν κάφρο αμερικάνο που δεν πάει να πάρει τα πράγματα που αγόρασε... Δεν πάνε καλά μου φαίνεται...
Καταγράφηκε

Kostas.London

  • Newbie
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 45
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 02:46:48 μμ »

Δηλαδή μου λέει να βρω το τηλ του αγοραστή και να καλέσω από Ελλάδα σε Αμερική (!!!) για να μιλήσω μαζί του?  :o :-X
Το τηλέφωνημα θα μου το πληρώσει αυτός..?
Δηλαδή να πληρώσω και άλλα λεφτά με το τσουβάλι (προφανώς πιο πολλά από τα μεταφορικά που πήγανε γύρω στα 10 ευρώ λόγω βάρους) για έναν κάφρο αμερικάνο που δεν πάει να πάρει τα πράγματα που αγόρασε... Δεν πάνε καλά μου φαίνεται...

Ναι αυτο ακριβως λενε. Ακολουθοντας τα βηματα που περιγραφουν θα μπορεσεις να δεις το τηλεφωνο του.

Συνιστουν να τον καλεσεις και να τον ενημερωσεις τηλεφωνικος (ασε μυνημα στον τηλεφωνητη αν δεν απαντα - αλλα μην το κλεισεις ωστε να γινει συνδεση ωστε να υπαρχει σαν στοιχειο στο λογαριασμο σου).

Αξιζει τον κοπο ενα τηλεφωνο, ισως και μεσω skype για πιο φθηνα, προκειμενου να εισαι περισσοτερο κατοχειρωμενος.
Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 03:14:28 μμ »

Κοιτάξτε παιδιά, πιστεύω ότι αν είναι κακόβουλος ή μ@λ@κ@ς, θα ανοίξει case να ζητάει λεφτά κλπ και θα μου ρίξει και καμία κόκκινη, γιατί απ' ότι είδα η τελευταία αξιολόγηση που έκανε σε άλλον είναι κόκκινη, οπότε σε αυτή τη περίπτωση δεν με σώζει το να τον έχω πάρει τηλέφωνο και να έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά επιπλέον (πιο πολύ με νοιάζει η κόκκινη παρά τα λεφτά). Σήμερα του έστειλα και 3ο μήνυμα, αν δεν απαντήσει τον γράφω κανονικά και ότι θέλει ας γίνει. Αν δεν με προστατέψει το ebay μετά από όλα αυτά, θα είναι και αυτοί το ίδιο μ@λ@κες με αυτόν, και ίσως τελικά αναθεωρήσω κάποια πράγματα σχετικά με όλη την ιστορία που λέγεται πωλήσεις στο ebay... άμα είναι να στεναχωριέμαι και να αγχώνομαι έτσι, να πάνε στο διάολο και αυτοί και τα κωλοδολλάριά τους...
Καταγράφηκε

corvus

  • Full Member
  • ***
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 176
  • The Empire is Law, the Law is sacred
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 03:47:27 μμ »

Σε καταλαβαινω, αλλα απο τη στιγμη που το ebay το ιδιο σου δινει αυτη την προτροπη, κανε το. Κι εγω μια φορα που ειχα αλλου ειδους θεμα, μιλησα μ ενα παλικαρι απο Αμερικα, με βοηθησε και ολα καλα. Καμια φορα δεν γινονται με email οι δουλειες. Μπορει να εχει χαθει το ειδοποιητηριο και να ειναι τυπος που κοιταζει emails μια φορα το μηνα. Και αν θυμαμαι καλα ειπες πως ειναι στον χωρο εργασιας του η παραδοση? Ωωωωω τρεχα γυρευε μια βλαμμενη στην υποδοχη θα εχει το ειδοποιητηριο σ ενα συρταρι και ο τυπος θα κοιμαται τον υπνο του δικαιου.

Κανε ενα κοπο και τηλεφωνησε και θα καταλαβεις απ' αυτα που θα σου πει με τι εχεις να κανεις κιολας.
Καταγράφηκε
Long forgotten, forged anew

GKCollect

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 350
    • www.mycoins.gr
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 06:11:22 μμ »

Το eBay για τους πωλητές κάνει ότι το Ελληνικό κράτος για τους ιδιοκτήτες ακινήτων. Έχει όλες τις δικλίδες για ασφάλεια του αγοραστή (όπως ο ενοικιαστής, που πιθανότατα δεν μπορείς να τον βγάλεις ακόμη κι αν χρωστάει τα πάντα). Και δεν τους απασχολεί ο πωλητής, (όπως ο ιδιοκτήτης που πληρώνει ΕΝΦΙΑ, φόρο εισοδήματος, τα απλήρωτα στον Δήμο κλπ, εξώδικα, δικηγόρους, αγωγόσημα κλπ και παίρνει τα @*&ι$#ι@ του).

Τέλος πάντων...

Να παρακαλάς να επιστρέψει αυτό που έστειλες (μη χαθεί στον δρόμο και πάρεις 32 ευρώ από τα ΕΛΤΑ μετά από 6 μήνες) και αφού παραλάβεις, μετά στείλε πίσω τα χρήματα. Μην κάνεις καμία αξιολόγηση και μην σε απασχολεί η αρνητική, διότι αν σου βάλει τότε μπορείς να κάνεις buyer report, και να στείλεις στο eBay ότι τους έχεις στείλει ήδη. Αυτοί θα διαγράψουν την αρνητική από τα στατιστικά σου και θα σου δώσουν το δικαίωμα να απαντήσεις κάτω από τη δική του αξιολόγηση (εκεί μπορείς να γράψεις... π.χ. By his fault, he didn't receive it and the item return back).

ΥΓ1 Η όλη διαδικασία, του να μην παραλαμβάνεις, είναι 'κολπάκι' όσων μετανοιώνουν γι αυτό που αγόρασαν. Αν δεν ρίξουν την αρνητική κλείνει η διαδικασία μόλις επιστραφεί το αντικείμενο και δεν συμβαίνει τίποτα σ' αυτούς. Ούτε ο πωλητής μπορεί να ρίξει αρνητική, ούτε το eBay δεν κάνει κάτι. Φυσικά αν επαναληφθεί πολλές φορές και γίνουν report τότε, μπορεί το eBay να κάνει συστάσεις (μη κακά... τζιζ) ή να κάνει suspend για κάποιο καιρό το λογαριασμό τους.

ΥΓ2 Μου είχε γίνει κάτι αντίστοιχο, που ο αγοραστής προφασίστηκε ότι ένα νόμισμα δεν ήταν χρυσό, για να το στείλει πίσω. Στη συνέχεια μου ζητούσε επιπλέον χρήματα για να μην ρίξει κόκκινη. Έκανα όλη τη διαδικασία και το αποτέλεσμα : Η κόκκινη του δεν μέτρησε στα στατιστικά μου, απάντησα στην αρνητική του, έφαγε ποινή από το eBay.
Καταγράφηκε
Περί συλλογής, υπομονή και περισυλλογή.
www.mycoins.gr