Greek Coins Forum

Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Σύνθετη αναζήτηση  

Νέα:

SMF - Just Installed!


Αποστολέας Θέμα: Και τώρα τι κάνουμε..?  (Αναγνώστηκε 4425 φορές)

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Και τώρα τι κάνουμε..?
« στις: Ιανουάριος 10, 2017, 05:36:39 μμ »

Αμερικάνος κέρδισε 2 δημοπρασίες, τα πλήρωσε και του τάστειλα συστημένα.
Το δέμα έφθασε στις 29/12, του το πήγαν και δεν τον βρήκαν εκεί (από ψάξιμο έμαθα ότι είναι η διεύθυνση της δουλειάς του), οπότε του άφησαν ειδοποίηση να πάει στο ταχυδρομείο να το πάρει (το γράφει αναλυτικά στο site της USPS). Μέχρι τώρα δεν έχει πάει, του έχω στείλει 3 μηνύματα και δεν απαντάει, και το δέμα λένε ότι ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ στην Ελλάδα στις 13/1 (αν δεν το παραλάβει μέχρι τότε)... Δηλαδή σε 3 ημέρες θα μου το στείλουν πίσω...!  >:( (!@#$%^&*)

1. Τι πρέπει να κάνω εγώ με το ebay και το paypal..?
2. Τι θα γίνει με τις αξιολογήσεις και τα χρήματα που πλήρωσε..?
2. Αν τελικά επιστραφεί σαν απαράδοτο, θα επιβαρυνθεί με έξοδα για να το πάρω από το ταχυδρομείο εδώ...?
Και αν ναι, πόσα θα είναι αυτά..? (η διεύθυνση είναι στο NORTH HOUSTON)
Καταγράφηκε

stel2_xania

  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 4.746
    • 124sold
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 05:59:07 μμ »

Αν και δεν ξέρω τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις, εγώ αυτό που θα εκανα, ειναι ν' αντιγράψω ολα απο το site της USPS, και να τα στείλω στο ebay
Καταγράφηκε
Κάνε το καλό, και ρίξτο στο γυαλό

gkounto

  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 617
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 07:17:52 μμ »

1. Aν σου τα στείλουν πίσω τον αποζημειώνεις. Για αξιολόγηση αστο καλύτερα, αφού δεν ολοκληρώθηκε μάλλον δεν έχει και νόημα δηλαδή.
2. Δες το 1.
3 (το εχεις 2 πάλι). Oχι βέβαια, φαίνεται η επιστροφή.

Γνώμη μου.
Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:14:40 μμ »

Μισό λεπτάκι γιατί δεν κατάλαβα έτσι που τόγραψες.
1. Δεν επιβαρύνεται η επιστροφή από την Αμερική στην Ελλάδα με έξτρα ταχυδρομικά έξοδα..?
2. Αν επιστραφούν, θα πρέπει να του επιστράψω στο paypal το ποσό της αγοράς μείον τα έξοδα αποστολής..?
3. Εγώ έχω βάλει αξιολόγηση, με το που πληρώθηκα. Αυτός δεν έχει βάλει ακόμα....
Καταγράφηκε

stel2_xania

  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 4.746
    • 124sold
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:22:26 μμ »

H επιστροφή, δεν επιβαρύνεται, γιατί πρέπει να ολοκληρωθεί το δρομολόγιο. Πρέπει να επιστέψεις ολο το ποσόν. Θεμα ειναι, αμα σου βάλει αρνητική, γιατί μερικοί χωριατοαμερικάνοι, τα κάνουν αυτά...
Καταγράφηκε
Κάνε το καλό, και ρίξτο στο γυαλό

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:24:55 μμ »

Στο ebay γράφω ότι δεν δέχομαι επιστροφές στις δημοπρασίες μου.
Γιατί πρέπει να επιστρέψω τα χρήματα της ταχυδρόμησης..? Αφού ΑΥΤΟΣ δεν τα παρέλαβε, εγώ θα πληρώσω τη ζημιά..?
Καταγράφηκε

stel2_xania

  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 4.746
    • 124sold
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:26:15 μμ »

Αυτό, δεν ειναι επιστροφή, φίλε
Καταγράφηκε
Κάνε το καλό, και ρίξτο στο γυαλό

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:29:10 μμ »

Στέλιο, έχω την εντύπωση ότι τα ταχυδρομικά δεν επιστρέφονται, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Αν κάποιος ξέρει, ας μας πει.
Καταγράφηκε

gkounto

  • Hero Member
  • *****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 617
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 08:36:23 μμ »

Μισό λεπτάκι γιατί δεν κατάλαβα έτσι που τόγραψες.
1. Δεν επιβαρύνεται η επιστροφή από την Αμερική στην Ελλάδα με έξτρα ταχυδρομικά έξοδα..?
2. Αν επιστραφούν, θα πρέπει να του επιστράψω στο paypal το ποσό της αγοράς μείον τα έξοδα αποστολής..?
3. Εγώ έχω βάλει αξιολόγηση, με το που πληρώθηκα. Αυτός δεν έχει βάλει ακόμα....

1.Oχι. Δεν τα επιστρέφει ο αγοραστης, επιστρέφονται ως μη παραδοθέντα.
2. Θα επιστρέψεις ο,τι πληρώθηκες στο νόμισμα που πληρώθηκες.
3......Μπορεί όλα ακόμα και αρνητική να σου βάλει, δεν το ελέγχεις εσύ πια.
Καταγράφηκε

Kostas.London

  • Newbie
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 45
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 09:18:02 μμ »

Στην θεση σου θα εστελνα ενα ημεηλ στον αγοραστη να του υπενθυμισω οτι το πακετο του περιμενει παραλαβη και οτι θα σταλει πισω στις 13/1.

Επιπλεον θα τον ενημερωνα οτι σε περιπτωση που το δεμα επιστρεψει πισω δεν φερεις ευθυνη, και πως αν επιθυμει να του το στειλεις ξανα τοτε θα πρεπει να.πληρωσει ταχυδρομικα ξανα.

Αναλογως του ποσο γενναιωδωρος εισαι, το μαξιμουμ να προσφερθεις να του επιστρεψεις τα χρηματα του, μειον τα εξοδα σου.

Αλλα στειλε του ενα ημεηλ και περιμενε απαντηση. Δεν μπορω να δω πως ευθυνεσε εσυ για τα ταχυδρομικα εξοδα σε περιπτωση που γυρισει το δεμα. Ευθυνη του αγοραστη ειναι. Ισως θα ηταν καλη ιδεα να στειλεις ενα ημεημ στο εμπαυ και να ρωτησεις τι συμβαινει σε αυτη την περιπτωση.
Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 10:17:58 μμ »

Στην θεση σου θα εστελνα ενα ημεηλ στον αγοραστη να του υπενθυμισω οτι το πακετο του περιμενει παραλαβη και οτι θα σταλει πισω στις 13/1...

Αυτό το έκανα 2 φορές και απάντηση δεν πήρα...

...Επιπλεον θα τον ενημερωνα οτι σε περιπτωση που το δεμα επιστρεψει πισω δεν φερεις ευθυνη, και πως αν επιθυμει να του το στειλεις ξανα τοτε θα πρεπει να.πληρωσει ταχυδρομικα ξανα....

Αυτό δεν του το έγραψα γιατί το θεώρησα αυτονόητο, άλλωστε είναι παλιός αγοραστής απ' ότι είδα (χρόνια λογαριασμός, με αρκετές αξιολογήσεις) άρα ξέρει καλά τι και πως.


...Αναλογως του ποσο γενναιωδωρος εισαι, το μαξιμουμ να προσφερθεις να του επιστρεψεις τα χρηματα του, μειον τα εξοδα σου....

Δεν ξέρω κατά πόσον είναι θέμα δικής μου γεναιοδωρίας ή πολιτικής του ebay, το οποίο ίσως με υποχρεώσει να κάνω πράγματα που δεν θέλω ή που δεν θεωρώ σωστά/δίκαια...


...Δεν μπορω να δω πως ευθυνεσε εσυ για τα ταχυδρομικα εξοδα σε περιπτωση που γυρισει το δεμα. Ευθυνη του αγοραστη ειναι. Ισως θα ηταν καλη ιδεα να στειλεις ενα ημεημ στο εμπαυ και να ρωτησεις τι συμβαινει σε αυτη την περιπτωση.

Συμφωνώ απολύτως, έτσι είναι. Εκανα λοιπόν το εξής:
Το ebay έχει τώρα το κουμπάκι που λέει "report this buyer". Το πάτησα λοιπόν και τους έγραψα αναλυτικά τι έχει γίνει και τι έπεται να γίνει (επιστροφή στις 13/1). Τους έγραψα και αναλυτικά όλα τα μηνύματα που του έστειλα, ότι γράφει η USPS στο Tracking Information, και ότι θέλω τη βοήθειά τους. Τώρα περιμένω απάντηση. Ομως έχει περάσει σχεδόν 1 ημέρα και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα...

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο, κάτι επιπλέον..?
Καταγράφηκε

Kostas.London

  • Newbie
  • *
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 45
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 10:28:56 μμ »



Μπορώ να κάνω κάτι άλλο, κάτι επιπλέον..?

Δεν νομιζω φιλε μου, πιστευω εκανες πολυ περισσοτερα απο οτι εισαι υποχρεωμενος να κανεις. Μην ανησυχεις που το εμπαυ δεν εχει απαντησει ακομα, ειναι φυσιολογικο να κανει 2-3 μερες. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να περιμενεις να δεις πως θα εξελιχθει.

Αν μπορεις ενημερωσε μας για το τι συνεβει οταν εχεις περισσοτερα. Θελω να πιστευω οτι δεν θα επιβαρυνθεις καθως εκτελεσες τις υποχρεωσεις σου στο ακεραιο. Δεν μπορω να πιστεψω οτι φερεις ευθυνη απαξ και το δεμα φυγει απο τα χερια σου.

Καταγράφηκε

Σύντομος

  • Sr. Member
  • ****
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 297
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 10, 2017, 10:40:25 μμ »

Για το τυπικόν του πράγματος...

"USPS - Product & Tracking Information

Notice Left (No Authorized Recipient Available) PORTER, TX 77365 December 29, 2016 12:05 pm

We attempted to deliver your item at 12:05 pm on December 29, 2016 in PORTER, TX 77365 and a notice was left because an authorized recipient was not available. You may arrange redelivery by using the Schedule a Redelivery feature on this page or calling 800-ASK-USPS, or may pick up the item at the Post Office indicated on the notice beginning December 30, 2016. If this item is unclaimed by January 13, 2017 then it will be returned to sender."


Θα ενημερώσω οπωσδήποτε για την εξέλλιξη, αλλά και όποιος άλλος έχει να πει κάτι χρήσιμο για την περίπτωση, ας το κάνει.
Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.
Καταγράφηκε

epop

  • Jr. Member
  • **
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 98
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 10:26:54 πμ »

επειδη μου ετυχε προσφατα.
αν σου κανει  ρεπορτ στο ebay  ο αγοραστης και δεν μπορεις να αποδειξεις οτι το παρελαβε(υπογραφωντας το) οφειλεις να του επιστρεψεις τα χρηματα ολα ,και τα εξοδα τα ταχυδρομικα. Αν δεν του κανεις refund απο μονος σου, το ebay καλειται να αποφασισει  και κατα 99,99% αποφασιζει υπερ του αγοραστη. Τοτε χανεις και τα χρηματα απο τα fees του ebay(12,5%)
η αποφαση του εβαυ στο case που ανοιξε ο αγοραστης:
Hi Anargyros,
We reviewed this case and decided to issue the buyer a full refund.
We didn't receive valid proof of delivery from you. Sellers must provide tracking info showing the item was delivered. For items over $750.00, shipping with signature confirmation is also required.

Καταγράφηκε

epop

  • Jr. Member
  • **
  • Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος
  • Μηνύματα: 98
Απ: Και τώρα τι κάνουμε..?
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 11, 2017, 10:29:47 πμ »

και επειδη την συνεχισα την  υποθεση μου στειλαν και ενα αλλο mail οτι ξερουν οτι ειμαι καλος πωλητης γι αυτο πρεπει να πληρωσω εγω για ολα τα εξοδα
Dear Anargyros,
 
Thank you for contacting eBay regarding the "Austria Niobium 25 euro 2015 Cosmology COA" (Item #311718498682) you recently sold. I understand that you want to appeal the decision made on the case because you have not receive your item back. I know how important it is for you to get this issue resolved. My name is Quincy and I’m genuinely interested to help you with this matter.
 
While I was checking the case details, I can see that from the time the buyer opened a claim against you, you did your best in trying to resolve the issue with the buyer. It only shows that you are willing to face all of the problems that you may have on your transactions. This means that you are a responsible seller.
 
We've reviewed the details of the case, including tracking information for shipping. We realize that you had the best of intentions when shipping the item.  Unfortunately, at the time eBay had to step in and make a decision on this case, we could not verify that the item had been delivered. If a buyer has not received their item and we do not have proof of delivery, then a full refund is due to the buyer. Please understand that if the buyer says the item was never delivered, tracking information is the only way we can prove otherwise.
 
We cannot grant an appeal on this decision because now that the refund has been issued, we're not able to take the funds back from the buyer. When eBay makes a decision on a case, we can only use the information available at that time. When the case was decided on December 7, 2016, the last update on the tracking was on November 9, 2016 and it shows that the package was in transit. Since there were no further updates after that, the package was considered as lost, and the case is not eligible for an appeal.
 
Since tracking shows that the item have been refused by the buyer, I recommend contacting the shipping carrier used for sending the item to know the item's whereabouts.
 
If you'd like to learn more about our eBay Money Back Guarantee policy, please visit the following page:
http://pages.ebay.com/help/policies/buyer-protection.html
 
I am confident that I was able to assist you in your concern. Thank you for choosing eBay.
 
Καταγράφηκε